كشف يك سوخت جديد و موضوع قدرت و سيستم پيشرفت و آب و هواى قطب شمال و رونق توريسم
سوخت قوى و جديدى را بايد جهت موتورهاى ديزل ساخت كه سلامتى محيط زيست را نيز در بر داشته باشد كهاينجانب در اين مورد تحقيق كرده ام. در سال هاى ١٣٧٣-٧٤ كشف هاى بسيار مهم علمى و طرح هاى گستردهو بينظير و تحقيقات و تئورى هاى مهم علمى اينجانب شاهرخ شهيمى و نظرات با ارزش و بكر در ارتباط با انهارا جهت حكومت و دولت جمهورى اسلامى ايران ارسال كردم كه ساختن سوخت هاى جديد را نيز شامل ميشد وهمچنين ، طرح ساختن مخازن گاز CNG براو اتومبيل هاى داراى موتورهاى بنزينى و مخازن گاز LNG براىكاميون ها و اتومبيل هايى كه موتور ديزل دارند را ارائه نمودم و ميتوان دستگاهى را ساخت كه با حركت دكمهانتخاب مصرف سوخت در دو حالت كار كند و با نصب آن دستگاه در قسمتى از كاربوراتور ، سوخت بنزين ونيز ديزل را گازدار نمود كه آلودگى آنها كاهش يابد و در كاربوراتورهاى انژكتورى ، بنزين و نيز گازرئيل بااستانداردهاى بالاترى در موتور استفاده شود و اتومبيل هايى كه بنزين مصرف ميكنند با كپسول و تجهيزاتگاز CNG نيز تجهيز شوند كه آلودگى ناشى از سوخت اتومبيل هاى بنزينى تا حد بسيارى در هر كشورىكاهش يابد. در حالت روشن بودن موتور ديزل ، وقتى گاز LNG نيز وارد موتور شود دور موتور افزايش مى يابدو جهت تنظيم ميزان سوخت ميتوان دكمه ساسات ويژه اى را براى تنظيم قدرت موتور در كابين قرار داد كهميتواند "ساسات تنظيم قدرت" ناميده شود و گازرئيل كه داراى گاز ميشود ميتواند در ادوات نظامى نيز كاربرد داشته باشد كه كپسول گاز LNG با استاندارد هاى نظامى ساخته شود و در محفظه اى فلزى در قسمتى ازادوات زرهى كه حفاظ بهترى دارد نصب گردد و در ضمن ، مخازن ديزل و نيز اين كپسول هاى گاز در ادواتزرهى بايد بزرگتر ساخته شوند تا اگر زمانى در جبهه جنگ دست به حمله بزنيم ، بتوانيم تا وقتى كه در مخازن، سوخت وجود دارد پيشروى نماييم و فرصت ها به علت خالى شدن مخازن از دست نرود و با استفاده از اينروش در تانك ها و ديگر ادوات زرهى و حتى ناوها ميتوان علاوه بر استفاده از گازرئيل براى مدت بيشتر ،سرعت اين ادوات را نيز افزايش داد ، زيرا با گاز LNG ميتوان گازرئيل را تقويت كرد و سوخت بهترى را نيزجهت حفظ محيط زيست ساخت ، زيرا بيمارى سرطان اكثرا ناشى از دود و ماشين هاى سنگين و اتومبيل هاىگازوئيلى و نيز اتومبيل هاى بنزينى بوده كه به زندگى بسيارى صدمه زده است. از طرفى ، تانك ها و ادواتزرهى و وسايل نظامى را بايد ساخت كه چند برابر بزرگتر از بزرگترين وسايلى باشد كه تاكنون در جمهورىاسلامى ايران ساخته شده اند تا مخازن سوخت آنها نيز چند برابر بزرگتر باشد و مسافت زياد را بتوانند طىكنند و به همان نسبت نيز ادوات زرهى از بدنه قوى ترى برخوردار شوند كه موشك هاى ضد تانك كنونى نتواننداين تانك ها را از كار بياندازند كه بايد تانك ها و حتى ديگر ادوات زرهى و وسايل نظامى چند و چندين برابربزرگتر از آنها نيز ساخته شوند ؛ بنابر اين ، ايستگاه هاى عرضه بنزين و گازرئيل در كشورهاى مختلف بايدداراى مخازن عرضه گاز CNG و LNG نيز باشند تا بتوان از اين گاز جهت ماشين هايى كه موتور بنزينى و ياموتور ديزل دارند نيز استفاده نمود. در قرآن كريم نيز درباره موضوع قدرت در سوره فاطر ، آيه ١ آمده است:"سپاس خداى راست كه آفريننده آسمان ها و زمين است و فرشتگان را رسولان (پيمبران خود) گردانيد و داراىدو و سه و چهار بال و پر (قدرت) قرار داد ، هر چه بخواهد در آفرينش مى افزايد كه خدا بر (بعث و ايجاد) هرچيز قادر است." ؛ بنابر اين ، تانك هاى كنونى و ديگر وسايل نظامى و همچنين ديگر وسايل ساخت جمهورىاسلامى ايران را بايد ٢ برابر بزرگتر ساخت و سپس ، آن تانك را ٣ برابر بزرگتر هم ساخت و همچنين ، تانكقبلى را ٤ برابر بزرگتر نيز ساخت و ميتوان اين تانك را ٢ برابر بزرگتر ساخت كه همان موضوع قدرت و"سيستم پيشرفت و ساخت سلاح" ميباشد كه با اين سيستم پيشرفت و ساخت سلاح ، جمهورى اسلامى ايرانميتواند به پيشرفت هاى عظيم و شگرف دست يافته و به ابرقدرت بزرگ نظامى تبديل شود و در ضمن ، مشابههمان تانك ها و موشك ها و ديگر سلاح ها و حتى هواپيماهاى مسافربرى ميباشد كه در دوران آلمان ناسيونالسوسياليست ساخته شدند و در مقياس هاى بسيار كوچك تا مقياس هاى بسيار بزرگ ميباشد كه ساختوسايل كوچك كه حتى اسباب بازى ناميده ميشوند قادر است به ساخت وسايل مجهز و بزرگ و غولپيكر وهمچنين بسيار غولپيكر كمك كند و فكر انسان را متوجه بسيارى از جوانب سازد ، ولى بسيارى از كشورهاتاكنون نميدانستند كه به چه دليل و با استناد به كدام مدرك دانشمندان ارزشمند و محترم آلمانى در آن زمان ،تانك هاى غولپيكر و بسيار غولپيكر آلمان با اين روش محاسبه كرده و ساختند كه تحقيقات اينجانب آنرا مشخصنمود. اتوبوس هاى درون شهرى نيز داراى موتور ديزل ميباشند ؛ بنابر اين ، خطوط اتوبوس رانى درون شهرىرا بايد تبديل به خطوط قطار شهرى و اتوبوس برقى نمود و بر طبق يك سيستم حمل و نقل بسيار مهم شهرىساخته شود كه اينجانب آنرا بر طبق سيستم ايران باستان در قرآن كريم كه در مطلب:"قطب شمالNoordpool بزبان هلندى و قطب شمال Nordpolen بزبان دانماركى" ذكر شده ، طرح نموده ام و شامل ٤شبكه ريلى ميباشد كه دو شبكه آن مترو است و در زير زمين حركت مينمايد كه ريل هاى اصلى است كه ريلدرون تونل يا Tunnelbana تونل بانا (بزبان سوئدى) ميباشد اين ريل اصلى و مسير شلوغ شهرها ميباشد وممكن است كه واگن ها به اندازه كافى جا براى نشستن مسافران يا ايستادن آنها نداشته باشد كه شمال شهررا به جنوب آن و غرب شهر را به شرق آن متصل مينمايد كه بايد داراى ٤ خط ريلى و قطارهاى آن نيز دو برابرپهن تر از قطارهاى عادى باشند و بتوانند مسافران بيشترى را جابجا نمايند و همچنين ، خطوط ريلى قطارهاىبين شهرى هم بايد با همين روش ساخته شوند كه علاوه بر قطارهايى كه بر روى دو خط ريلى حركت ميكنند ،قطارهايى كه بر روى ٤ خط ريلى حركت ميكنند نيز وجود داشته باشند كه امكانات رفاهى هتل را نيز شاملشود ، قسمت لوكوماتيو داراى سيستم ديد در شب و فاصله سنج ليزرى و ترمز اتوماتيك باشد كه موجب كاهشسرعت قطار شود تا لوكوماتيوران بتواند از برخورد قطار با شئ جلوگيرى كند و نوك لوكوماتيو ، آيروديناميك وداراى تجهيزات ضربه گيرى و تيغه فولادى و با شيب در حدود ٢٤ درجه ساخته شود كه جهت آب و هواى قطبىبا فعاليت هاى بارشى و جريان سرد آب و هوايى از قطب شمال وارد ايران ميشده و با تداوم بارش برف و نيزباد و طوفان بر شدت سرما و كولاك و يخبندان مى افزايد كه آب و هواى ابرى و ادامه سرما ، يخبندان قطبى راموجب ميشود و با دگرگونى آب و هوايى در كشور كه ميتواند آب و هوايى مشابه ايسلند و گروئنلند و يخبندانقطبى را در قسمت شمالى و قسمت مركزى و نوار ساحلى در جنوب جمهورى اسلامى ايران بوجود آورد ،بتواند مانع را به اطراف پخش كند و نيز محل اتصال لوكوماتيو به واگن ها و هر واگن به واگن ديگر قطار بايدداراى تجهيزات ضربه گيرى با كيفيت بسيار بالا باشد كه لوكوماتيو و واگن ها ضربه نخورند و مسافران تكانحس نكنند و داراى ٣ طبقه و قسمت حمل آب اضافه براى حمام و امكانات سرويس خواب و سرويس بهداشتىايرانى و فرنگى ، تهويه مطبوع ، واگن بار همراه مسافر ، واگن كافه تريا ، امكانات كافى نت و اينترنت و واىفاى ، وجود آسانسور درون واگن ها جهت اشخاص معلول يا سالخورده و كوپه هاى مسافران مانند سوئيتهاى هتل باشد و نظم هتل دارى را داشته باشد كه سه طبقه سوئيت بر روى يكديگر قرار گيرد ، طبقه اى از يكواگن جهت درمانگاه بهمراه پرستار و پزشك و بانك قطار و عابر بانك و صندوق پول و نيروى پليس و نگهبانقطار و طبقه نگهبانى پليس و نظارت را داشته باشد تا امكانات رفاهى كشور افزايش يابد ، ريل اصلى ديگر كهمكان هاى مختلف را به يكديگر متصل مينمايد ريل پايين يا Unterbahn اونتربان (بزبان آلمانى) ميباشد كهداراى ٢ خط ريلى و مانند ريل قطارهاى عادى ميباشد و در مرحله بعدى قرار ميگيرد كه اين ريل مهم جهت ديگرمسيرهاى زير زمينى شهرها ميباشد كه ديگر خطوط را به يكديگر متصل ميسازد و داراى واگن بار و وسايلهمراه مسافر از قبيل : دوچرخه يا چمدان نيز باشد در ضمن ، دو خط ديگر اتوبوس هاى برقى بايد در آسفالتخيابان ها قرار گيرند كه يكى ، ترامواى يا Tram ترام (بزبان هلندى) ميباشد كه در كنار خيابان ها بر روى ريلهاى ويژه حركت مينمايد و مسيرهاى اصلى روى خيابان ها را شامل ميشود كه بايد در كنار جاده هاى دوچرخهسوارى قرار گيرند كه اين جاده ها در كنار باغچه هاى كنار خيابان ها بايد ساخته شوند و ريل ويژه ترامواىپس از جاده دوچرخه سوارى در دو طرف خيابان ها قرار ميگيرد و ريل ديگر ، اتوبوس برقى Sporvagn اسپورون (بزبان دانماركى) ميباشد كه با استفاده از همان ريل ويژه است كه در خيابان هاى بين بازارچه ها كهمورد نياز مردم ميباشد حركت ميكند و حتى مسيرهاى روى باند رفت و آمد اتومبيل ها در اين خيابان را نيزشامل ميشود و در ايستگاه ها توقف مينمايد ، وقتى مردم براحتى از قطارهاى شهرى و اتوبوس هاى برقىاستفاده كنند هم بنزين كمترى مصرف ميشود و هم رفاه و سلامتى را براى مردم عزيز بهمراه دارد و همچنين ،ريل حمل بار را بايد با كشتى هاى حمل بار و نيز كشتى هاى حمل مخازن گاز و سوخت مقايسه نمود كه بايدغولپيكر و داراى ٤ خط ريلى باشد تا بتوان بارهاى سنگين و متناسب با كشتى ها را بوسيله آن حمل كرد واستاندارد ساختن ريل حمل بار با امكانات بنادر و كشتى ها را انجام داد كه زمان امور بارگيرى كشتى ها وحمل و نقل كالا بسيار كاهش يابد. در ضمن ، بايد متذكر شوم كه قاچاقچيان بسيارى از كالاهاى مورد نيازمردم را بطور غير قانونى وارد جمهورى اسلامى ايران كرده و سود زيادى بدست آورده اند و مردم نيز مجبورميشوند كه اين محصولات را خريدارى نمايند ، حتى اگر متعلق به شركت هاى كمونيست ها و صهيونيست ها درچين باشد ؛ بنابر اين ، براى كاهش كالاى قاچاق به كشور ، دولت بايد همكارى نمايد تا مسافران بتوانند براىمثال : با سفر با قطار به تركيه ، كالاهاى مورد نياز خود را به جمهورى اسلامى ايران بياورند كه مقدار بارهمراه مسافر بايد نسبت به سفرهاى هوايى كه تا ٣٠ كيلوگرم بوده ، مقدار بيشترى تا ٦٠ كيلوگرم را شاملشود و مقدار ٣٠ كيلوگرم ديگر بعنوان قسمتى از بار مجاز مسافر بحساب آيد و شامل هزينه اضافه بار وگمركى نشود و ميزان بسته هاى تحويلى به قسمت بار قطار نيز تا ٣٠٠ كيلو افزايش يابد و كوپه هاىقطارهايى كه براى سفرهاى خارجى ميباشند بزرگتر ساخته شوند و از فضاى واگن استفاده بهترى شود كهتعدادى چمدان هاى مسافران براحتى در آن جاى گيرد و يك واگن ديگر هم براى حجم بار و وسايل مسافران بهقطار وصل شود كه مسافران بطور قانونى اين كالاها را وارد كشور نمايند و روابط توريسم با كشورهاىهمسايه بوسيله مردم رونق يابد كه در سفرهايى كه مردم به تركيه ميروند ، بتوانند روابط اقتصادى را نيزگسترش داده و جهت توريسم و سفرهاى خارجى قطارهاى بهترى ساخته شوند. شهر ترابزون در كنار درياىسياه يا سكسار Saxare (بزبان سوئدى كه بمعناى كلمه زاكس Sachse يا قوم زاكس آلمانى بوده) و اين نام درشاهنامه فردوسى نيز آمده است شهر مناسبى ميباشد از طرفى ، كشتى رانى در درياى سياه يا سكسارSaxare را بايد احيا كرد كه جمهورى اسلامى ايران بتواند بوسيله شركت هاى كشتى رانى در اين دريا ، بهكشورهاى اروپاى شمالى و اروپاى مركزى متصل گردد كه اينجانب اين طرح را در سالهاى ١٣٧٣-٧٤ به دولتجمهورى اسلامى ايران ارائه دادم كه تاكنون بايد دولت جمهورى اسلامى ايران در اين دريا ناوگان كشتى رانىتوريستى و تجارى و حتى پايگاه ناوگان نيروى دريايى باشد ، زيرا مسافران ميخواهند محصولات ساختكشورهاى سوئد ، دانمارك ، نروژ و همچنين ، محصولات ساخت كشورهاى آلمان ، هلند ، اتريش و نيز سوئيسرا خريدارى نمايند تا موجب رونق اقتصادى با كشورهاى آريايى يا ژرمنيك شود ، ولى فاصله جمهورى اسلامىايران با اين كشورها و مشكلات ويزا و رونق نداشتن مسير بعنوان جهت توريسم از قطب شمال و كشورهاىمنطقه بزرگ شمال شمال غرب كه شامل : منطقه شمال شمال غرب Nordnordväst (بزبان سوئدى) در اروپاىشمالى و نيز منطقه شمال شمال غرب Nordnordwest (بزبان آلمانى) در اروپاى مركزى ميشده ، باعث كاهشروابط توريستى و آوردن بار همراه مسافر شده كه شركت هاى سوئدى ، دانماركى ، نروژى و همچنين ، شركتهاى آلمانى ، هلندى ، اتريشى و نيز سوئيسى ميبايستى در شهرى توريستى كنار ساحل زيباى درياى سياه ياسكسار Saxare شعبه هايى داشته باشند تا مردم بتوانند از طريق شهر توريستى و زيباى ترابزون در تركيه باكشتى هاى توريستى به آن شهر توريستى و زيباى رومانى كه در كنار سواحل امپراتورى هاى ايران باستان دردرياى سياه يا سكسار Saxare بوده نيز سفر كنند و از شركت هاى متعلق به كشورهاى ذكر شده خريد نمايندكه سرمايه گزارى در اين موارد ، مهم و ارزشمند ميباشد كه پاى ايرانيان به درياى باستانى كه سكسارSaxare ناميده ميشده ، برسد و مردم آريايى و مسلمان جمهورى اسلامى ايران از طريق شهرى توريستى دررومانى به سوئد و كشورهاى آريايى اطراف آن و همچنين به آلمان و كشورهاى ژرمنيك اطراف آن نزديكتر شوندتا روابط اقتصادى با كمك مردم عزيز گسترش يابد كه خط لوله گاز جمهورى اسلامى ايران به اتريش نيز از زيراين دريا و از همين مسير ترابزون به رومانى و مجارستان به اتريش و آلمان و كشورهاى ژرمنيك اطراف آن وهمچنين به سوئد و كشورهاى آريايى اطراف آن برسد كه اتريش و آلمان و هلند و سوئيس و ديگر كشورهاىاتحاديه اروپايى ميبايستى با همكارى هاى اقتصادى و ساخت محصولات مشترك در مجارستان و رومانى ،هزينه ترانزيت كالا از اتحاديه اروپايى به مجارستان و رومانى را كاهش دهد و همچنين سوئد و دانمارك و نروژنيز ميبايستى با همكارى هاى اقتصادى و ساخت محصولات مشترك در لهستان و كشورى در اطراف درياىبالتيك هزينه هاى ساخت را كاهش دهند تا محصولات به قيمت ارزانتر وارد رومانى شود و سرمايه گزارىايرانيان در مسير اين خط لوله گاز كه از شهرهاى تركيه و رومانى و مجارستان ميگذرد ، ميتواند توريسم و نيزرونق مشاغل كشورهاى منطقه را بهمراه داشته باشد كه كالاهاى مورد نياز مردم كشورهاى جمهورى اسلامىايران و همسايگان مستقيما از كشورهاى ذكر شده و ديگر كشورهاى اتحاديه اروپايى به جمهورى اسلامىايران وارد شود تا قدرت اقتصادى و خريد و فروش از كشورهاى حوزه خليج فارس با كشورمان كه باعث شد كهبراى مثال : كلمه "خليج عربى" را رواج دهند ، جاى خود را به مسير توريسم و رونق اقتصادى از كشورهاىاتحاديه اروپايى به جمهورى اسلامى ايران بدهد و همچنين ، با وصل كردن خط لوله گاز جمهورى اسلامىايران به ارمنستان و گرجستان ميتوانيم روابط بهترى با ارمنستان و گرجستان داشته باشيم.
از : شاهرخ شهيمى